دهنوي 550ميليون تومان گرفته و پس نمي‌دهد!
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رحيمي:

دهنوي 550ميليون تومان گرفته و پس نمي‌دهد!


مديرعامل باشگاه سپاهان با تاکيد بر اينکه هيچ مبلغي از قاسم دهنوي دريافت نکرده‌اند، گفت: اسم کار بازيکني که 550 ميليون تومان از ما گرفته و به باشگاه ديگر رفته و دو، سه ماه است پول‌مان را پس نمي‌دهد چه مي‌گذاريد؟!


  عليرضا رحيمي در واکنش به ادعاهاي قاسم دهنوي مبني براينکه سپاهان پولي از او طلبکار نيست و دنبال سود پولش مي‌گردد که شکايت کرده است، اظهار کرد: موضوع کاملا شفاف و روشن است و نمي‌دانم چرا چنين صحبت‌هايي مطرح مي‌کند. قاسم دهنوي در تاريخ 92/2/27 با ما قرارداد بسته و پولي را دريافت کرده است. الان از آن زمان تاکنون بيش از هفتاد روز مي‌گذرد اما او پول ما را برنگردانده است!

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به اينکه دهنوي چه مبلغي از شما دريافت کرده و برنگردانده، گفت: دهنوي مبلغ 550 ميليون تومان از ما دريافت کرده و دو، سه‌ ماه است نه خودش و نه وکيل يا مدير برنامه‌هايش اين پول را به ما نداده‌اند. هرچقدر تماس گرفتيم و پيگيري کرديم فايده‌اي نداشته است. آيا واقعا اين کار درست است؟ ما که با رفتن اين بازيکن به پرسپوليس قبل ازاينکه پولي بگيريم و قبل از اينکه کميته انضباطي حکمي بدهد، موافقت کرديم پس بايد با سپاهان چنين رفتاري داشته باشند؟

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اينکه ظاهرا دهنوي از طرح اتهام با واژه "کلاهبرداري" ناراحت بوده، گفت: يک سوال مي‌خواهم مطرح کنم و مردم و جامعه قضاوت کنند. کسي که با دو باشگاه قرارداد مي‌بندد و از دو جا پول مي‌گيرد و پول يکي از آن باشگاه‌ها را بيش از دو، سه ماه است که پس نمي‌دهد، اسم اين کار را چه مي‌گذاريد؟ چرا بايد پول ما پيش او بماند و پس ندهد؟!

رحيمي در پاسخ به اينکه مديرعامل پرسپوليس عنوان کرده اگر قرار بر شکايت هم هست مي‌بايست به کميته انضباطي و درون خانواده انجام مي‌گرفت، گفت: اينجا اصلا بحث فوتبالي به ميان نمي‌آيد. در بحث فوتبالي که ما موافقت کرديم و او به باشگاه پرسپوليس رفت و هيچ اعتراضي هم نسبت به اين مساله نداريم اما وقتي اين شخص که ما با قرارداد بسته و اکنون بعد از فسخ پولش را برنمي‌گرداند، ما شکايت‌مان را بايد پيش چه کسي ببريم؟ ما در باشگاه بازرس و حسابرس داريم؛ وقتي او حساب و کتاب اين پول را قانونا مي‌خواهد و ما بايد هر روز جواب بدهيم، چه انتظاري از ما دارند؟ چگونه بايد 550 ميليون تومان را زنده کنيم؟

وي با بيان اينکه نبايد بحث از مسير درستش خارج شود، گفت: هر کسي از بازيکن تيم خودش دفاع مي‌کند اما ما از آنها مي‌خواهيم از حق دفاع کنند. ما اصلا کاري به راي کميته انضباطي نداريم و هيچ مشکلي هم با رفتن دهنوي به پرسپوليس نداشتيم و موافقت‌مان را هم اعلام کرديم اما چرا پول اين باشگاه را برنمي‌گردانند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!